Panel logowania
Panel logowania
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu zaloguj się. Jeśli nie masz jeszcze konta Zarejestruj się.

Zaloguj się

Nie pamiętam hasła


Strona główna Recenzje TEST Cougar Revenger S
Spis treści
Najnowsze Aktualności
Newsletter

Chcesz być na bieżąco z nowościami ze świata technologii. Zapisz się do bezpłatnego newslettera

Polecane Recenzje
TEST Cougar Minos X5
Data publikacji:
17.10.2018
TEST Optoma UHD65
Data publikacji:
31.10.2018
TEST Cougar Revenger S
Data publikacji:
31.10.2018
TEST Cougar Revenger S
TEST Cougar Revenger S
Myszy

komentarzy:

0
Data Publikacji: 31 października, 2018
Kategoria: Myszy

OPROGRAMOWANIE

Oprogramowanie wita nas charakterystycznymi barwami Cougar’a. Po prawej stronie możemy wybrać aktywny tryb – mode. Dowolnie można je dodawać czy edytować, jednakże aktywnie są dostępne tylko trzy. Poniżej znajdują się trzy zakładki, odpowiadające za poszczególne opcje oprogramowania. Skupmy się na pierwszej zakładce – Performance. Mamy tu opcje dotyczące samego sensora myszy: cztery wartości DPI, a oś X i Y możemy ustawiać niezależne od siebie. Dodatkowo jest tu tryb snajperski, który to umożliwia dodatkowe dopasowanie czułości sensora w dogodnym dla nas momencie. Prócz tego dostajemy jeszcze, ustawienia częstotliwości wysyłania danych w pięciu zakresach od 125Hz do 2000Hz. Włączenie bądź wyłączenie predykcji, ustawienia LOD jak i kalibrację myszy do podkładki.

Cougar-Revenger-S-oprogramowanie1  

Kolejna, zakładka – Key Assignment – dotyczy przycisków. Co warto zauważyć na wstępie, lewy przycisk myszy zawsze musi pozostać lewym przyciskiem. Resztę przycisków możemy skonfigurować dowolnie. Od podstawowych lewy/prawy, podwójny klik, przez przełączanie dpi, przyciski multimedialne, na odpalaniu skrótów czy programów kończąc. Lecz to nie wszystko. Możemy także przypisać makro, które wcześniej stworzymy.

Zdjęć produktu:

1/2

Makro – tutaj trzeba przyznać, iż konfiguracja jest bardzo rozbudowana i posiada wszystko co potrzebne. Możemy tworzyć grupy makr, importować, eksportować czy kopiować wcześniej stworzone makra. Co do samej sekwencji klawiszy w makrze, bez problemu możemy ustawić ilokrotnie ma zostać wywołane, czy ma być zapętlone, a może dezaktywowane ponownym kliknięciem. Prócz tego standardowo mamy zapisywanie czasu opóźnień między sekwencjami, nadanie ich na sztywno, bądź całkowite ich ignorowanie, ale co warto odnotować także położenie sensora myszy możemy wpisać w makro. Dzięki tej funkcji nawet jego położenie może być zmienne za pomocą jednego przycisku. Wykorzystując wszystkie te zabiegi można stworzyć już prostego bota w grze, czego raczej jestem przeciwnikiem, niemniej są takie możliwości. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by dane makro edytować poprzez zmianę czasu opóźnia, dopisanie sekwencji gdzie chcemy czy tez podmianę parametrów.

Cougar-Revenger-S-oprogramowanie4  

Ostatnia, jednak nie mniej rozbudowana zakładka – Lighting Control – jest w pełni poświęcona podświetleniu. Jak zapewniał nas producent na opakowaniu, mamy RGB więc nie mogło zabraknąć i tego segmentu. Na każdy z poszczególnych trybów DPI możemy wybrać inne podświetlenie. Dodatkowo scroll jak i samo logo może mieć inny efekt oraz inny kolor. Możemy ustawić: kolor na sztywno, tryb oddychania, płynne przechodzenie między kolorami oraz w przypadku loga także dwu-barwne przenikanie. Bez problemu ustawimy kolor jaki nam odpowiada, szybkość efektów czy intensywność podświetlenia.

Zdjęć produktu:

1/10
 
Najnowsze Komentarze:

Nasi Partnerzy

Zostań Naszym

Partnerem

Witaj w portalu nowych technologi

Na portalu ITPC znajdziecie Państwo najnowsze informacje ze świata IT, wyczerpujące recenzje najnowszego sprzętu oraz forum dyskusyjne, gdzie można rozwiązać problemy techniczne.Historia ITPC sięga 2009 roku…

Czytaj więcej

Go to top
Nasz profil na facebooku