Intel, światowy lider technologii komputerowych, został tytularnym partnerem PGA. Firma szykuje dla graczy masę atrakcji, włączając w to turnieje dla publiczności, rozgrywki z zawodowymi graczami, pokazy podkręcania oraz możliwość poznania najnowszych urządzeń mobilnych.
Poznań Game Arena to obok Intel Extreme Masters największe wydarzenie dla graczy
w Polsce. Nie mogłoby więc zabraknąć Intela tam, gdzie są gracze – jedni z najwierniejszych fanów, dla których nieustannie podnoszona jest poprzeczka związana z wydajnością procesorów i dysków SSD.
–
Gracze to widzą, chętnie wyposażając swoje komputery w procesory Intel Core, a my poprzez przygotowanie dla nich fajnego show na PGA, chcemy się im za to zaufanie odwdzięczyć – mówi Juliusz Kornaszewski, CEE PR Manager, Intel.
–
Na PGA jesteśmy od lat, zarówno jako samodzielny wystawca jak i wsparcie partnerów wykorzystujących nasze technologie – dodaje.
Stoisko pełne mocy!
Strefa Intel to jedno z większych stoisk na PGA, które podzielone zostanie na kilka sektorów. Pierwszy
to strefa turniejowa. Na ponad 10 desktopach w najmocniejszych konfiguracjach prowadzony będzie otwarty turniej CS:GO. Dodatkowo kolejne 10 komputerów All-in-One posłuży jako platforma rozgrywek HeartStone.
Na stoisku znajdzie się również scena, na której chętni będą mogli sprawdzić się w starciach
w CS:GO z zawodowcem – „Kubenem”. To będzie ciekawe doświadczenie, bo nie co dzień można stanąć oko w oko
z czołówką światową.
W sektorze podkręcania ekipa z redakcji PurePC będzie pokazywała, jak podkręcać procesory Intela serii K. Każdy będzie mógł zgłębić tę wiedzę i porozmawiać ze specjalistami chętnymi do udzielenia cennych porad.
Dużą atrakcją będą 2 zestawy wirtualnych okularów Oculus Rift, dzięki którym gracze przeniesieni zostaną w nowy wymiar rozrywki multimedialnej.
Na stoisku będzie też możliwość sfotografowania się z pucharem Intel Extreme Masters oraz pogrania w gry mobilne na tabletach Dell.
Dlaczego gracze są ważni?
Dla Intela gracze są wyjątkowo ważni, na co potwierdzenia upatrywać należy w sprowadzonym do Polski światowym finale Intel Extreme Masters ale także obecności na Poznań Game Arena. Ale to nie wszystko. Intel ma jeszcze jeden, równie ważny co zadowolenie graczy cel. –
Zależy nam także na zamianie wizerunku gracza w oczach Polaków. Chcemy pokazać, że gracz to nie tylko nastolatek, który zasiada przed komputerem z pizzą, nie ma zainteresowań i gra w brutalne tytuły do upadłego – wyjaśnia Juluisz Kornaszewski. –
Tak nie jest i wspólnie ze społecznością graczy to pokazujemy. Gry rozwijają, zapewniają rozrywkę i integrują społeczności. Niosą ze sobą szereg niezaprzeczalnych zalet, które chcemy zaprezentować szerszej publiczności – wyjaśnia.
Źródło
Monday PR