Szwajcarski gigant zapłacił 85 milionów dolarów, by pozyskać markę ASTRO Gaming, zajmującą się produkcją peryferii dla graczy. To jeden z większych zakupów Lenovo.
Logitech jest dobrze rozpoznawalną i jedną z najdłużej utrzymujących się na rynku producentem peryferii. Chociaż w swoim arsenale posiada on świetne myszki oraz klawiatury dla graczy, pozostawał w tyle za konkurencją w kwestii słuchawek gamingowych. Przejęcie ASTRO Gaming może otworzyć im drogę do lidera tej kategorii. Firma specjalizuje się w tworzeniu headsetów dobrej jakości.
„ASTRO to wiodący gracz na rynku wysokiej jakości headsetów przeznaczonych do konsol i jest wybierany przez e-sportowców” – stwierdził Ujesh Desai, wiceprezes i główny menager Logitech Gaming. „To znakomita wiadomość dla Logitech G, firmy skupionej na asortymencie peryferii dla graczy komputerowych. Nie możemy być bardziej podekscytowani, kochamy ekipę ASTRO Gaming, markę oraz ich produkty. Razem chcemy uczynić granie jeszcze lepszym dla każdego gracza”.
Jordan Reiss, współzałożyciel i prezes ASTRO Gaming dodał: „Cała drużyna ASTRO Gaming zawsze stawiała produkty firmy Logitech i Logitech G najwyżej, więc jestem bardzo podekscytowany, że łączymy siły. Siła marki ASTRO w połączeniu z bezkonkurencyjną technologią Logitech G i globalną dystrybucją pozwoli na dotarcie naszych produktów do graczy na całym świecie”.
Większość z was może nie kojarzyć tej firmy, bowiem dystrybucja ich produktów w naszym kraju jest bardzo ograniczona. Niemniej dzięki temu przejęciu z pewnością każdy z nas będzie miał okazję przetestować ich headsety i sprawdzić, czy rzeczywiście Logitech dobrze postąpił, wydając na ASTRO aż 85 milionów dolarów.
Źródło: ETEKNIX