Xiaomi jest firmą, której nie trzeba nikomu przedstawiać biorąc pod uwagę fakt, że urządzenia tego producenta są dostępne w Polsce od około 2016 roku. Od jakiegoś czasu dostępny jest również oficjalny sklep, który został otwarty 24 marca 2018 w Krakowie. Można podejrzewać, że Xiaomi swoją popularność w Polsce zawdzięcza Nosaczowi sundajskiemu, szerzej znanemu jako “Małpa Polak”. Wszystko to między innymi za sprawą memów.
Fajnym gestem jest honorowe zaadoptowanie nosacza sundajskiego przez Xiaomi Technology Polska. Trzeba wziąć pod uwagę, że gatunek ten jest zagrożony wyginięciem.
Takie zachowanie ukazuje fakt, że Polski oddział Xiaomi śledzi trendy, które aktualnie występują w Internecie. Dodatkowo sytuacja potwierdza, że firma posiada dystans do siebie, przy okazji wspierając zwierzęta.
Oczywiście popularność Xiaomi w Polsce nie jest spowodowana wyłącznie przez memy, choć nie należy odbierać im tych zasług.
Źródło; Opracowanie własne