Panel logowania
Panel logowania
Aby mieć dostęp do wszystkich funkcji portalu zaloguj się. Jeśli nie masz jeszcze konta Rejestracja

Zaloguj się

Nie pamiętam hasła


Intel i Opening Ceremony prezentują szczegóły cyfrowej bransoletki MICA – My Intelligent Communication Accessory

Data Publikacji: 18 listopada, 2014

komentarzy:

0
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
  • Urządzenie MICA (My Intelligent Communication Accessory), za którego design odpowiada amerykański dom mody Opening Ceremony, a rozwiązania techniczne Intel, to elegancka bransoletka, która umożliwia korzytanie z wiadomości tekstowych, powiadomień Google™ i Facebook* oraz lokalnych rekomendacji dostarczanych przez Yelp* i TomTom*.
 
  • Inteligentna bransoletka MICA, wykonana m.in. z kamieni szlachetnych i wężowej skóry, będzie kosztowała 495 USD. Cena bransoletki uwzględnia dwuletnią usługę transferu danych w sieci AT&T* w Stanach Zjednoczonych.
 
  • Bransoletki MICA będą dostępne na początku grudnia w Stanach Zjednoczonych w butikach Opening Ceremony w Nowym Jorku i Los Angeles, wybranych salonach Barneys New York oraz internetowych sklepach OpeningCeremony.us i Barneys.com.
    NOWY JORK, 18 listopada 2014 —Opening Ceremony i Intel przedstawiły dzisiaj pełną listę funkcji urządzenia MICA (My Intelligent Communication Accessory) — inteligentnego, stylowego, luksusowego dodatku, który prezentuje zupełnie nową jakość urządzeń „wearable”. MICA jest piękną i inteligentną bransoletką, umożliwiającą nowoczesnym kobietom dostęp do wiadomości tekstowych, powiadomień Yelp i Gmail™, wydarzeń z Facebooka oraz Kalendarza Google™, za pośrednictwem dyskretnych powiadomień dostarczanych bezpośrednio na nadgarstek**.   Kobiecy dodatek technologiczny będzie dostępny na początku grudnia w Stanach Zjednoczonych, w butikach Opening Ceremony w Nowym Jorku i Los Angeles, wybranych salonach Barneys New York oraz internetowych sklepach OpeningCeremony.us i Barneys.com.   „Nasza pionierska współpraca z Opening Ceremony i wprowadzenie inteligentnej biżuterii, definiującej całą kategorię, zmienia technologię wearable w stylowy dodatek, który kładzie nacisk zarówno na design, jak i funkcjonalność” — powiedziała Ayse Ildeniz, wiceprezes i dyrektor generalny ds. rozwoju biznesu i strategii, New Devices Group, Intel Corporation. „MICA odzwierciedla filozofię Intela, zgodnie z którą technologia powinna ulepszać biżuterię, tak, by urządzenia wearable były nie tylko łatwe w użyciu i przydatne, ale też pożądane”.   „Dzisiejsza nowoczesna kobieta ze szczególną precyzją wybiera swoje dodatki, zaś MICA jest manifestem piękna” — powiedział Humberto Leon, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Opening Ceremony. „Segment wearable jest ekscytującą, szybko rozwijającą się kategorią, a uczestnictwo w procesie łączenia mody i technologii poprzez współpracę z Intelem było emocjonującym przeżyciem”.   „Technologie mobilne przewodzą wszystkim naszym działaniom. Problemem dla wielu potencjalnych użytkowników technologii wearable jest to, że urządzenia zazwyczaj nie są atrakcyjne wizualnie, za to często trudne w obsłudze” — powiedziała Daniella Vitale, dyrektor operacyjny i wiceprezes Barneys New York. „Założyciele Opening Ceremony, Carol i Humberto wspólnie z Intelem chcieli stworzyć coś funkcjonalnego, ale zarazem pięknego i eleganckiego. Jesteśmy podekscytowani faktem, że jako pierwsi mamy do czynienia z czymś, co odzwierciedla strategię oferowania pięknych, ekskluzywnych i unikatowych produktów, obraną przez Barneys!”   „MICA pełni funkcję rozszerzenia smartfona wtedy, kiedy noszenie telefonu nie jest zbyt wygodne” — powiedział Chris Penrose, wiceprezes, Internet of Things Solutions, AT&T. „Pozwala to użytkownikom odbierać wiadomości tekstowe i powiadomienia o e-mailach, dzięki czemu mogą pozostawać w kontakcie, a jednocześnie nosić na sobie modną biżuterię niemal na każdą okazję”.     NAJWAŻNIEJSZE FUNKCJE URZĄDZENIA MICA: Na podstawie badań rynku i rozmów z branżowymi ekspertami Intel i Opening Ceremony stworzyły projekt i zarys funkcjonalności bransoletki MICA dla kobiety, która jest zawsze w ruchu i lubi pozostawać w kontakcie z bliskimi, a zarazem bardzo ceni modę. Dzięki szafirowemu ekranowi dotykowemu użytkowniczki mogą łatwo przeglądać treści. Alarmy wibracyjne, lista kontaktów VIP i konfigurowalne szybkie odpowiedzi, a także powiadomienia przekazywane prosto na nadgarstek, eliminują konieczność szukania telefonu w torebce czy przerywania spotkań.  
  • Wiadomości: MICA zapewnia dostęp do wiadomości tekstowych i powiadamia o przychodzących e-mailach od „ważnych kontaktów” oznaczonych w Gmailu. Użytkowniczki mogą odrzucić powiadomienia oraz szybko odpowiedzieć, używając szablonów o treści, którą można dowolnie zmieniać.
 
  • Powiadomienia kalendarza i wydarzeń: MICA wyświetla powiadomienia Kalendarza Google i wydarzeń Facebooka, pozwalając użytkownikom na akceptację lub odrzucenie spotkań.
 
  • Osobisty concierge: MICA oferuje inteligentne przypomnienia „Time To Go” (TTG), opracowane przez firmy TomTom i Intel, które zmieniają się dynamicznie, w zależności od lokalizacji, aby uwzględnić czas potrzebny na dotarcie na kolejne spotkanie. MICA zapewnia także dostęp do lokalnego wyszukiwania Yelp, wraz z recenzjami i ocenami odwiedzających. Użytkowniczki bransoletki MICA mogą więc używać usługi Yelp do odnajdywania restauracji, sklepów i innych miejsc w okolicy.
 
  • Powiadomienia priorytetowe: po zdefiniowaniu listy kontaktów VIP powiadomienia i wiadomości tekstowe są filtrowane. Alarmy wibracyjne dyskretnie informują użytkowniczkę o nowych powiadomieniach.
 
  • Design: najwyższej klasy design urządzenia MICA to zupełnie nowa jakość w porównaniu do tradycyjnych urządzeń wearable. MICA ma luksusowe wykończenie z powłoką z 18-karatowego złota oraz zakrzywiony ekran dotykowy z szafirowym szkłem. Dostępna będzie w dwóch wersjach: z czarną skórą węża, perłami z Chin i lapisem z Madagaskaru lub z białą skórą węża, tygrysim okiem z Afryki Południowej i obsydianem z Rosji.
 
  • Konfiguracja i bezpieczeństwo: bransoletka umożliwia zdalny dostęp i blokadę, pozwala na zlokalizowanie urządzenia i konfigurację za pośrednictwem strony internetowej.
 
  • Dwuletnia usługa transferu danych w AT&T, opłacona przez Intela: w Stanach Zjednoczonych MICA jest podłączona do sieci AT&T, a cena bransoletki uwzględnia dwuletnią usługę transferu danych.
    Cena, dostępność i dodatkowe informacje
  • Do dwóch dni czasu pracy na baterii
  • Ładowanie przez Micro-USB
  • Sprzedaż tylko w USA w cenie 495 USD
      Informacje o Opening Ceremony   Dom mody Opening Ceremony został założony we wrześniu 2002 r. w Nowym Jorku przez Carol Lim i Humberto Leon, którzy zapragnęli połączyć swoją pasję do mody i podróży w nowym butiku koncepcyjnym. Z czasem firma rozrosła się, otwierając kolejne sklepy w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie i Tokio, oferujące kolekcje ready-to-wear, akcesoria i obuwie marki Opening Ceremony dla kobiet i mężczyzn. Firma Opening Ceremony zyskała sobie rozgłos również z powodu niezliczonej liczby nowatorskich projektów współpracy, m.in. z ikoną stylu Chloë Sevigny i filmowcem Spikiem Jonze. Firma prowadzi sprzedaż hurtową w salonie pokazowym w Nowym Jorku, reprezentując ponad 20 międzynarodowych i krajowych marek.   Informacje o Barneys New York   BARNEYS NEW YORK (Barneys) to sieć sklepów z towarami luksusowymi, słynąca z najbardziej wykwintnej oferty produktów zaprojektowanych przez najwyższej klasy twórców i projektantów mody kobiecej i męskiej, akcesoriów, obuwia, biżuterii, kosmetyków, perfum i elementów wyposażenia domu. Sieć Barneys znana jest ze stylu połączonego z dowcipem, prezentowanego w kampaniach reklamowych firmy, oryginalnych dekoracjach świątecznych i kompozycjach sklepowych witryn. Pierwszy sklep, sprzedający modę męską, został otwarty w 1923 r. na środkowym Manhattanie, stając się w latach siedemdziesiątych uznaną na całym świecie wyrocznią w kwestiach smaku, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn oraz zdobywając sobie sławę domu, który odkrył i wypromował nowatorski styl projektowania. Dziś flagowe sklepy marki Barneys New York działają w Nowym Jorku, Beverly Hills, Chicago, Seattle, Bostonie, San Francisco, Las Vegas, Los Angeles i Scottsdale, firma prowadzi sprzedaż online za pośrednictwem witryny Barneys.com oraz 25 innych sklepów na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji o Barneys New York dostępnych jest na stronie www.Barneys.com, na której znaleźć można także ekskluzywną funkcję – The Window –pozwalającą zajrzeć za kulisy świata Barneys, odwiedzając projektantów, oglądając kolekcje, wydarzenia i poznając zespół Barneys.

Żródło Monady PR

 MICA-BoxJewel_m MICA-CalendarEvent_m MICA-USBCharger_m MICA-WhiteVertical_m
Najnowsze Komentarze:
Najnowsze Aktualności
Newsletter

Chcesz być na bieżąco z nowościami ze świata technologii. Zapisz się do bezpłatnego newslettera

Polecane Recenzje
Test Zalman Z1 NEO
Data publikacji:
31.12.2016
Test WD My Passport Wireless Pro
Data publikacji:
28.12.2016
Sharkoon Skiller
Data publikacji:
20.12.2016
Test – Hama uRage Illuminated
Data publikacji:
11.01.2017

Nasi Partnerzy

Zostań Naszym

Partnerem

Witaj w portalu nowych technologi

Na portalu ITPC znajdziecie Państwo najnowsze informacje ze świata IT, wyczerpujące recenzje najnowszego sprzętu oraz forum dyskusyjne, gdzie można rozwiązać problemy techniczne.Historia ITPC sięga 2009 roku…

Czytaj więcej

Go to top
Nasz profil na facebooku